.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برملا شدن راز مفقودی جوان نوشهری

راز 2ساله مفقود شدن پسر نوشهري برملا شد .

به گزارش خبرنگار شمال نيوز سرهنگ شمس الدين كرماني فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در جمع خبرنگاران گفت : سال 88 اعضاي خانواده اي روستايي با مراجعه به اداره آگاهي منطقه با طرح شكايتي اظهار داشتند پسر 24 ساله شان به هويت علي - م به طرز مشكوك و ناگهاني گمشده است . موضوع در ادامه در دستور كار ماموران قرار مي گيرد و تحقيقات تخصصي در اين زمينه آغاز مي شود تا اينكه در كش و قوس اين ماجرا پدر خانواده شاكي در سال 89 فوت مي كند و پس از 2 سال از طرح مفقود شدن علي تاكنون سرنوشت وي در هاله اي از ابهام قرار داشت .
چند روز قبل مادر جوان گمشده سراسيمه با حالت بسيازر مظطرب مجدد به ادره آگاهي نوشهر مراجعه مي كند و به افسر پرونده مي گو يد (( در عالم خواب شوهر مرحوم خود را گريان و نالان ديدم كه به من گفت پسرمان گم نشده بود من در مشاجره لفظي وقتي عصباني شدم علي را كشته و جسد ش را به درون چاه فاضلاب حيات خانه مان انداختم و ... )) سپس ماموران پس از شنيدن اين اظهارات با هماهنگي مقام قضايي برابي بررسي صحت ادعا هاي زن مذكور روانه منزل پسر گمشده در روستاي تازه آباد مي شوند و با كمك امدادگران آتش نشاني به جستجو در چاه فاضلاب پرداختند تا اينكه پس از چند ساعت جستجو دقيق بقاياي متلاشي شده اسكلت انسان از جمله جمجمعه و فك پيدا نمودند كه جهت بررسي علت اصلي مرگ و آزمايشات دي . ان . اي ( d.n .a ) به پزشكي قانوني ارسال شد كه تا اين لحظه نتايج رسمي آن به پليس آگاهي نوشهر اعلام نشده است . پرونده اين قضيه تا روشن شدن ابعاد بيشتري از ماجرا كماكان در حال پيگيري مي باشد .

قتل پسرجوان به دست پدر چند زنه

رييس پليس شهرستان نوشهر در ادامه از كشته شدن مرد جوان 21 ساله به دست پدر ش خبر داد و اظهار داشت : هفته گذشته از طريق تماس يكي از شهروندان به مركز فوريت هاي پليسي 110 از نزاع خانوادگي منجر به قتل در روستاي كشك سرا مطلع شديم كه بلافاصله كارآگاهان امور جنايي به محل مورد نظر اعزام شدند كه در تحقيقات اوليه پليسي مشخص شد ميلاد - ر 21 ساله در حضور مادر - نامزد و مادر همسرش توسط پدر عصباني اش با اصابت يك ضربه چاقو از ناحيه پهلوي چپش به قلبش از پاي در آمدو ضارب نيز سريعا متواري شد كه ماموران با انجام شگردهاي فني و تخصصي در عمليات ضربتي قاتل فراري را در كمتر از 2 ساعت دستگير نمودند.
قاتل فرزند كش چند زنه كه پس از مدتها به نزد خانواده اش در نوشهر بازگشته بود در بازجو يي هاي فني پليسي كه به شدت گريان و نادم نشان مي داد اختلافات كهنه خانوادگي با همسر و فرزندانش را علت درگيري و جنايت هولناك خود عنوان كرد. تحقيقات در اين زمينه همچنان ادامه دارد . قاتل پيش از اين نيز داراي 2 فقره قتل غير عمد در سانحه رانندگي بوده است .
گفتني است از ابتداي امسال كنون 7 فقره قتل عمد در سطح شهرستان نوشهر رخ داده كه اختلافات خانوادگي - خيانت زناشو ئي - سرقت - مسائل غير اخلاقي و معضلات اجتماعي مرتبط با مواد مخدر و ... در بروز اين جنايات نقش داشته است كه در همگي اين جرايم قاتلين مرد و زن در كمتر از 10 روز شناسايي و دستگير و روانه زندان نوشهر شدند . همچنين طي اين مدت 2 فقره قتل زنان كه در استان قزو ين رخ داده بود قاتل آن توسط ماموران آگاهي نوشهر شناسايي و دستگير شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.